こんにちは!

konnichiwa!

hari ni frust gila2..! ~
haihhhh~aq srabut dh ngan minah tu..
rasa mau bunuh je...nasib baik aq leh kawal lagi..
klau dh limit,kang trkeluar ayat2 yang agk sadis..

"heyyy minah!,tlg jga skit mulut kau tuu..aku cepuk kang..! mntang2 lah aku xnmpk muka kau.."

Luka & Miku snap! ><"
                                        btw,prasaan x?stiap post dalam blog nih ada gmbr?
                 hahaha!~yelah..kalau Yuna setiap gambar ada lagunya....
kalau aku,setiap post ada gambarnya :D 
nk wat camner..dalam folder aku berlambak gmbr anime..
hahah..~ nak??lawat lah blog ni slalu..hari2 dapat gmbr..^^"
wheehee~




urmm..~aku pelik la..aku tngk kat bloglist tuh (bhgian yg tunjuk post org yg kter follow)
aku je yg bnyk update..kan?kan?aku nih terlebih rajin ke?
ahakksss..koyaa
adik aq tuh annoying gilaa! ><"
suka hati aku lah nak post yg jiwang2 ker..nk post psal crush ker..
hakkk tuihh btol ! DX
oh yaaa! pasal header smalam..! malas lah aku post..
header burok wehh..
aku mner reti bwat header..


ok lah!aq dh taip bnyk nih..bye2!
相原ゆきの :P

No comments:

Post a Comment